NHL Playoffs- COVID Edition

Blitty

New Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
21,263
That first exhibition games with Pens/Flyers was legit.

Some kind of crowd noise thing going.. Didn't bother me one bit. Somehow it works way better than MLB.

LFG
 

Blitty

New Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
21,263
Matty, how bout the habs dressing in the Leafs home locker room?

lolwut

AA5C0735-04E2-422A-A582-F4173BFA0EF6.png
 

reno cool

leave well enough alone
Joined
Jan 29, 2010
Messages
18,684
Wow. The quickness and strength with these guys is pretty impressive. The awareness to move the puck to the right spot in split second decisions :ohmy: Still prefer a calmer more puck controlled game, but :hmm:
 

Matty

Trinket Shipper
Joined
Jan 26, 2010
Messages
44,535
Looks like an exhibition game. Which it kind of is.
 

Blitty

New Member
Joined
Jan 27, 2010
Messages
21,263
It was a double or nothing from my Avs win yesterday.



2020 NHL Playoff profit/loss: $0
 

Vegas Dave

Daves Dime Dot Com
Joined
Jan 28, 2010
Messages
1,837
NHL UNDERS ARE 20-2 SINCE RETURN
Chicago 6-4 Game 1
Arizona 4-3 Game 1
Vegas 5-3 Game 1
Edmonton 6-3 Game 2

Not quite 20-2, but still looks like a pretty damn good trend! Makes sense teams aren't in normal rhythm + playoff hockey setting...
 

Vegas Dave

Daves Dime Dot Com
Joined
Jan 28, 2010
Messages
1,837
Guess that stat was posted before late games
Yeah doesn't negate the point you were making. I just take so many L's around here these days, I've gotta boost my know-it-all morale with a quick correction. You understand bud.